sâmbătă, 18 decembrie 2010

Vacanta de vara !

Sărbătorile par scurte, dar este destul de mult pentru prietenii mei şi să mă duc la casa de vacanţă, sau in alt oraş pentru o schimbare.Vacantele de vara sunt minunate. Există multe zile lungi insorite. Se contureaza noi prieteni şi multe lucruri interesante de vazut si de facut !Unii copii petrecut vacantele la mare,  munţi sau in alta ţară.În ceea ce ma priveste pe mine, mi-am petrecut in aceasta vara la mare, în Romania şi în ţară.Plaja este o destinaţie de vară vizitata de mii de oameni. Bogăţia de lucru pentru a face include plajă.Mare este unul dintre locurile cele mai minunate locuri care atrage oameni din întreaga lume.Există mai multe case de odihnă şi tabere turistice acolo. Dar este, de asemenea exista posibilitatea de a închiria o cameră sau o casă mobilată pentru câteva săptămâni acolo.Ca o regulă, voi face noi prietenii acolo. În timpul zilei vom juca volei, tenis, voi înot în apa caldă a mării şi plajă.Brizele prezente menţin temperatura confortabila şi apă caldă. Orasele de pe plaja sunt centre comerciale .
Cele mai noi tendinţe în cultura de tineret provin de multe ori acolo. De exemplu, nebunia de roller-skating a început pe Boardwalk Veneţia.Deşi mare, soare şi nisip sunt aceleaşi, oamenii încearcă să meargă la diferite locuri în fiecare an, deoarece faună şi floră şi de aer sunt diferite.Care îşi petrec vacanţele pe plajă este o mare odihnă, deşi mulţi oameni combina plaja cu vizitarea muzeelor şi locuri de interes.Uneori, în vară părinţii mei şi am merge pe un drum lung în Europa. Vom vizita orase vechi maghiare şi austriece sau excursie cu barca pe Dunăre. Îmi plac plimbarie cu barca  foarte mult. Vom vizita locuri interesante şi am o şansă de a afla mai multe despre istoria locului unde ma aflu Timpul a trecut repede şi în curând ma voi intoarce inapoi spre casa . M-am întors acasă arsă de soare şi plină de impresii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu