sâmbătă, 18 decembrie 2010

Iarna !

Ciocolata calda încălzeşte mâinile mele într-o ceaşcă de hârtie.  

Anterior, cu picioarele îngheţate în interiorul pantofilor mei ieftini , mi-am facut drumul meu  în jos pe strada, lasand brumă sa puna  pe noi ca o crusta, un costum de armură, un exoschelet. Nimeni nu lucrează în aceste zile, lumea a ajuns la capăt, ciuma de oameni care umblau prin oraş a fost şters de către o pătură de culoare albă. M-am întrebat, de ce sunt eu aici, din nou? Dar, aşa cum m-am uitat la ea, prin colţul de ochii mei, a fost usor de retinut.

Este în mod normal, numai un kilometru de la apartament la cafenea, dar astăzi, a fost întins, . Nu există nici o şcoală, deoarece copiii nu pot fi de aşteptat meargă pentru totdeauna. Nu există nici o lucrare, deoarece statui congelate care au fost locuitorii oraşului sunt inghesuiti in pesteri lor. Nu sunt nici maşini, nici autobuzele, nici trenuri. Nu există nici o biserică, nici o rugaciune. Nu există nici o dimineaţă, după-amiaza, sau seara, pentru că nu există nici un soare. Nu este nimic în afară de alb de zapada pe tot şi gropi de apos negru am plecat de sub picioarele noastre care trece.

Am ajuns la cafenea şi am scos mănuşile , pentru a ridica poarta, pentru a deschide magazinul care in ultima vreme nu a mai avut vizitatori !.

Curând, a fost timpul pentru mine să merg înapoi la apartamentul meu. I-am spus la revedere, ne vedem altă dată poate, bineînţeles că voi fi bine, asa ca ar fi cel mai bine merge decât dacă aveţi un motiv eu ar trebui să rămână ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu